25 frågor...

DIREKT NÄR DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD:
25 frågor om dig själv.


Röker du? - Inte just nu
Snusar du?- Jag saknar mina mocca
Skolkar du?- Det kan ha hänt kanske någon gång kanske flera gånger XD 
Gör du frukosten själv? Jag är ett bortskämt barn det är klart att mamma gör det
Har du suttit i rätten? - Jag har tittat på en det var roligt
Har du slagit ner någon? - Nä jag är en snäll flicka det vet ju alla
Har du pussat någon av samma kön? - Det kan ha hänt
Har du varit på strippklubb? HAHA vad skulle mamma säga
Vad gör du när du blöder näsblod? Om man aldrig har blödigt nösblod da?
När grät du senast? Det är tönt att gråta
Vem kan du prata om allt med? Spegeln
Har du solglasögon? - R.I.P båda paret
Skriv en mening på engelska: Hello! Det är typ det ända jag kan
Vem pussade du senast? Jag vet inte. Det är så många att hålla koll på XD
Vem kramade du senast? Mamma... Varför lämnade hn mig här ensam
Vad är din högsta önskan just nu? Att min högsta önskan ska slå in
Vad heter din hårspray som du använder? - Klippoteket! Rosa
Vem gillar du ? Jag vet inte palla gilla någon
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Min blåa oturströja
Känner du någon som heter Niklas? Niglus som har blivit snygg
Har du bärbar data? - Dadys
Är du blyg? Det skulle jag inte ha någt imot att vara
Vad tänker du på just nu? Att jag är en stor fet lögnhals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0