Bajs... Jag vet att jag är mogen

Jag skanar min lilla Ida slida <33
Hon åkte i onsdags till åhus och dissa mig såklart 8(
Men hon lova att så fort hon kommer hem ska hon springa hem till mig XP
Vi får väl se hur det blir med det...

Igår va jag med gulliga L-B.
Vi sjöng och dansade vid busshåltplatsen.
Det var i alla fall jätte flum ^^

Jag var på Grönis också igår med min familj.
Jag och pappa åkte kärleks tuneln tillsammans.
Det var en speciell upplevelse XD
Jag och pappa försökte att välta flotten och det nästan och sen mitt i turen stanade båten helt och hållet så jag fick dra fram den hela vägen.

Om 10 minuter ska jag börja gå mot tandläkaren för att min tandis gjorde en jätte dålig lagning på mig förut så det måste typ göras om.

Puss och kram lever banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0