Hej hej hemskt mycket hej

Okej vad ska man göra nu?
Jag är helt ensam hemma och har ingen att vara med "/ det suger faktist!
Pink är min ända kompis just nu men hon är inte så sällskaplig.
Varför måste folk jobba nu för tiden?
Det finns faktist dom som inte gör det, vad ska vi göra om dagarna egentligen?
Jag har redan ätit upp alla nötter och all glass liksom vad ska man göra sen?
Shit vilken klagomur jag är....
Men imorgon ska jag i alla fall ha kul 8)
Allt tack vara bussis.
Även fast han är äcklig så är han snäll ^^ 
Och igår var första gången jag smaka päron vodka hehe och jag kanske smaka lite för mycket på en gång, min hals bran upp typ hahaha det var flumm i alla fall XD
JAJA imorgon kommer bli bäst om vi hittar ett ställe att vara på ^^

Tack bussis det här gillar vi  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0