Dagens...

Kvällens låt: Boring Dagens frisyr: plattat ruffsigt och uppsatt Dagens smink: kajal, mascara och puder Dagens klädsel: jeans, linne, långärmadtröja och sjal Dagens händelse: Nationellt prov Dagens planer: Köpa cigg åt alla mina vänner och träffa Boris Dagens måste: Äta mat hemma ”/ Dagens vill ha: PENGAR! Dagens saknad: En fet godispåse Dagens nyhet: Nationellt prov för första gången Dagens dryck: Saft så klart Dagens mat: pastasallad Dagens godis: lakrits Dagens köp: Cigg Dagens jobbigaste: Nationellt prov Dagens kärlek: Min spegelbild såklart XPP Dagens humör: Blandras Dagens drog: Åh jag saknar Boffarn Dagens dummaste: Sköter mig alltid Dagens roligaste: Gud vilken tråkig dag! Dagens favorit: Ida slida Boris Våldtäkt såklart Dagens läsning: När jag hör din röst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0