Helg äventyr

Fredag: Jag, Boris och Lb  mötte Linn i centrum så hon kunde fixa dricka till oss.
Allt som allt gick på nästan 400 kr hehe.
När det var klart gick jag hem och gjorde mig snygg inför kvällens alla äventyr.
Alla drack och drack och drack medans jag smutta på mitt glas vitt.
När det blev full fart i huset och jag var den ända som inte var påverkad tyckte jag att det fick räcka.
Det blev många Tequila shots 1,2,3 och jag var på en annan planet.

Fredrik och Ida är änglar <33

Lördag: Blev der inte så mycket gjort.
Mäst chips ätande och soffliggande.
Det var bästa dagen att halvsova på

Ha det bäst.  

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en sjukt rolig helg!

2009-02-01 @ 05:52:35
URL: http://platex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0