Killar killar killar

Jag är sjukt chockad över hur snälla killar kan vara.
Ni vet bara en sån kommentar att man ska sköta om sig med den där sexiga mörka rösten.
Jag kan bara säga att jag älskar det.
Gud jag är så kär i alla värdens pojkar fula, snygga, spelar ingen roll.
Jag kan inte sluta säga att killar är underbara.

Det lilla problemet är bara att jag måste hitta min pojke någon gång.
Singel livet är inget för mig.
Jag vill älsk någon och bli älskad tillbska.
Det tycker i alla fall jag skulle vara det finaste.

Dagens gulligaste: Stora Fredrik, han är bara underbar helt enkelt, sen kommer Adde som bara är snällast i värden mot allt som rör sig.

Dagens inte så gulligt: Robert Pattinson aom tog bort sin engelska axent. Han är en söt engelskman så var stolt över det istället Robert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0