Måndag 20/1

Idag var det Qvarnholmen som vanligt.
Lite små gnabb med jordbro pojkarna som vanligt.
Man kan nästan säga en vanlig skol dag.
Ett stort plus är att jag gjorde mål på fotbollen idag ^^.
Efter skolan åkte jag, Billy, Teddy, Abbe och Luddeluddeluddludd till Brandbergen och hälsa på Slida och alla andra gammla klasskompisar.
Det var trevligt men det slog inte förra årets öppethus men var därimot mycket bättre en Qvarnholmens öppet hus hahaa.
Boris tyckte att vi skulle åka till jordbro och reta Tiger vilket vi lyckades väldigt bra med HAHAHA
Många konstiga frågor och svar blev det minsan.
När alla frågor som vi kunde komma på var stälda blev det film vad den hette kommer jag inte ihåg men den var bra det kommer jag ihåg i alla fall.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0